you've got the touch, you've got the power - TRANSFORMERS -

2:04 AM

Rating:★★★★
Category:Movies
Genre: Animation

ni tan-aw kog balik sa TRANSFORMERS: The Movie (1986) in preparation sa umaabot nga 7.4.7 Transformers bah.. nax pwerting lingawa nako! nindot kaayo ang soundtrack, feel kaayo nako nga 80s kid ko! hahahaha mao na ni ron, mag paila ta sa atong edad..

nindot kaayo ug intro ang salida... as in... "IN THE YEAR 2005........." hala noh! wa man lagi mga robot sa kalibutan karon... si Asimo raman ang robot ako nailhan, ang sa Honda ba... hahahaha bitaw.. unya wala pa silay CD/DVD player... CASSETTE kaayo sila.. ngano gyud ang setting wa naman lang gi sulti.. "In the year 3000" mirise.com

sige lang, excited gihapon ko sa umaabot nga salida.... weeeeeee

watch the trailer here... http://www.youtube.com/watch?v=wFvUdt9BQhU

ug naa pay daghan teaser versions, i-search nalang ninyo sa youtube.com

ug kung kinsa to ganahan mangolecta ug toys... naa daghan sa BTC, mabuang ko ni OPTIMUS PRIME tag P50K!!! haaaaaaaaaaay kalami... naa sad 1-foot version tag 8K lang.. palita dayon!!!!!! kung di mo... ako mo palit ato! hahaha (apil nako sa ako wishlist for my beerday!) ^_^





\m/ai

You Might Also Like

0 comments

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images