amo lang gyud guihapon

12:59 PM


ANG ORMOC
*bow*

sa nadugay nga panahon nga wala ako mahiuli sa dakbayan sa Ormoc, ani-a napod ako nag latagaw... dakong pasalamat namo sa kauswagon nga nahikamtan sa ciudad tungod karon ni asenso na ang night life... aduna nay kaistambayan ang mga OOPAs (dili "big brother kung sa Kinoreano) -- buot ipasabot, Ormoc's Original Party Animals...
ang Bebidas ug Dustria maoy madagsaan inig ka gabie kai tungod lagi kini ra sad ang lugar kung asa ta makakiatkiat, taman sa ginhawa... tan-awa na lamang ang mga hulagway sa mga karagan ---> click here.

maayo na lang nga naa na gyu'y lugar nga matigumtiguman sa mga kanahan.. mahinumdom lang ako sadto nga magpatun-og matag gabie sa Ormoc City Plaza (the biggest bar in the world, stretching 3 blocks), mo-abot sa pantalan sa Ipil, hasta pa sa Japanese Temple didto sa Carlota Hills aron lang gyud mahaki-ot inig sawop sa adlaw... bilib gyud hinoon ko sa mga taga-Ormoc.. dili lagi parahubog, para-inom lang gyud...

sa temple....


sa plaza


...tagay ni subang na adlaw... ni sobra nasad ang akong lakaw... ako ug ang akong kauban, hubog intawon ug na buntagan..ahhh ahh ahhhh.. onsaon nalang? onsaon nalang ug dili ma pugngan....


\m/ai

You Might Also Like

0 comments

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images