tsinelas vs havaianas

5:08 AM


sa kadugay nga panahon ako gyud na gitalikdan ang pagkalisang sa akong mga higala ug mga amiga aning gi tawag nga havaianas nga mga tsinelas. wa gyud ko ma ibog sa kamahal sa presyo niya..na kontento na gyud ko sa mga tsinelas nga hinimo ni ate malu....





pero sa dihang may ni huyop nga hangin sa sulod sa Mango Square Mall (kung asa ko kada hapon)... gipalid mi duha ni ate bambi sa usa ka tindahan nga gi tawag nga FINE LIVING unya naa silay mga baligya nga tsinelas... havaianas lang hinuon! kapila na tuod ko naka agi aning tindahana pero ambot ngano karon adlaw gi susi ko gyud kung unsai naka nindot sa mga tsinelas. sa premero nakong tan-aw ordinaryo ra gyud siya, ang style, ang kolor, pero nindot lang tamakan tungod lagi kai havaianas... HUMOK kaayo murag gulaman.

ug karon kai diha koy nakit-an nga METALLIC GOLD nga tsinelas!!! wa gyud ko kita ug rubber slippers nga Islander, Parrot, Spartan, Fox, ug uban pa nga aduna ni ining kolora! sa dihang ako gi sul-ob kini, murag dili naman gyud nako mahubo... tungod sa ka ibog nako... so mao na ni.. nakapalit gyud hinuon ko sa way plano!!! hasta si ate bambi nga wa poy intensyon nga mo palit, aw nakapalit sad!

pero dili gyud ikabasol bisan pag nabuslot ang atong bulsa sa kamahal.. tan-awa lang!

\m/ai



You Might Also Like

13 comments

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images