didto sa manila

8:43 AM



testingan ko daw ning
blog diri beh... murag ako naman lang tingale wa pa ka suwat aning gi tawag ug blog diri sa mutiply... tungod kay adto ako sa laing site mag blog... ug ayaw nalang mo ug kahibung ngano binisaja kining akong pagkasuwat,
nahitungod kana kai guinkapoy na ako ug o-ininglis sa kada taud taud...
bitaw, kung wa ka kasabot ni ini, ajaw na lamang pag pa dajon ug
basa... adto nalang sa
http://maivelasquez.blogs.friendster.com kai mas
maayo didto ang pagkasuwat nako...


sa niaging weekend didto kog manila... murag my best friend's wedding kaayo nga event ba... after 3 years nga wa mi mag ka istorya ni Llena (ang bride) gi tawagan ba lang gyud ko nga kinahanglan ko mag maid of horror aw honor diay.... mi balibad ba ko??? obviously, ni attender intawon ko maski gi bagyo ang pilipinas ug maski ang ticket sa eroplano kai ako na unta to i-grocery ug bali usa ka buwan nga kaon! Si Llena diay tuod kai ako kining klasmeyt sa ni agi'ng 13 ka tuig gikan pre-school hantud mi nag high school... mao ra nga intawon mi nga section. Wa gayud nako damha nga maminyo kini siya karon tuiga kai wa sad ko kahibaw nga naa diay siyay uyab! mao tingale ni ang gi ingon nila nga expect the unexpected.

pero sa tinud-anay lang, nanlimbawt gyud akong balhibo (hasta didto sa akong *tooot*) sa dihang pag exchange nila ug vows ug sa pagsulti anang "I do!" kai paminaw nako murag life sentence na gyud kana... murag "the end."

sa kinabuhi, ang pag sugot ug kaminyoon na gyud and pinaka isog nga mabuhat sa usa ka tawo...

\m/ai



You Might Also Like

0 comments

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images