Ang tigulang... bisan... #@%!%#&*!

10:36 AM


didto kog doktor (opthalmologist) kai gipatan-aw nako ning murag cyst ni tubo sa ilawm sa ako mata, diri dapit sa occipal/orbital na bukog sa ako right eye... nya ingon man ang doctor nga dili niya kuhaon kay gamay pa.. kai mag balik balik ra ghapon kai naa pay mahabilin daw...mao huwaton ug mo dako aron tangtangon!!! ngik... ma scarface nako!!!

nya ni reklamo pod ko kai sakit ako mata ug mo hapdos inig hapon hapon na gani... wa naman ko misul-ot sa ako antiohos kai murag dili mao ang grado ug way gamit oi.. kini laging far sighted sanlit na sangit sa hangeranan sa department store... sus nag Schirmer's test dayon ang doktor og kahuman sa 5 minutes naa dayon ang resulta... ang normal na result kai 25 mm unya ang ang ako luha kai kutob ra sa 4 mm!!! hala noh! wa na diay koy luha..paetch!!!

naa diay koy DRY EYE SYNDROME! mura nakog tiguwang ani kai kini unta nga kondisyon secondary anang mga aging disorders/diseases pareho anang arthritis, taas nga cholesterol, taas nga uric acid, ug tungod sa vitamin A deficiency... naxxx.. para sa mga singkweta anyos raman unta ni oi... ngano ako? why me?

pahinumdom lang ngadto sa akong kaugalingon ang pagpatulo sa mata ka lima sa usa ka adlaw...

ka-tulo matag adlaw ang Systane:


kaduha matag adlaw ang Restasis:


BUT WAIT THERE'S MORE...

mao pa jud ni na puno sa akong vitamins karon...

CALTRATE PLUS... para mani sa osteoporosis ug postmenopausal nga mga babaye intawon oi...paetch jud! natiguwang na gyud ko... ug aduba pa ning:


FOSAVANCE! tumaronon 30 minutos usa mamahaw ug human ug tumar ani kai dili pwede mo higda og another 30 minutos... hala noh..mirise oi.. paminaw nako mura nakog sitenta anyos!!

ako mga tambal para sa mga tigulang gyud... agoy agoy... kaning katapusang duha ka tambal tungod kini sa akong shin splints sa:

1) akong pagduwaduwa kuno ug soccer kaniadto matod pa sa akong 3 kabuok nga doktor (orthopedist).. ingon sila na trauma kuno ning ako duha ka tibial nga bukog sa bitiis.. sanlit nga nangabuak/nangaliki ug gamay... murag padung magupok (?) eeeeeeekkk!

2) ug basin pod ni sa akong pag layat layat sa among balkon kaniadto pa ug di maong pag tugpa sa yuta (kai kini laging nangandoy nga maka lufad!)...

3) kuwang ug calcum kai unsaon taman nga lactose intolerant man lagi ko!!! dili jud ko makainom ug gatas!

4) pero paminaw ko tungod lagi pod ni sa akong pag ikid-ikid ug lakaw... sukad pagkabata pa! (murag mag high heel ba kai unsaon frustrated Miss Universe man!)

dili na intawon ko makalakaw ug tiwas/lahos anang SM kai manakit ang akong tiil ug bitiis oi.. kapaet aning tigulang... way kusog!!!

...ang tigulang.. bisan bako...maningkamot.. mobarog, motindog...aron mo labyog!

\m/ai

You Might Also Like

2 comments

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images