si lolo

1:53 AM




nakatug ko gabie nga nag tan-aw ni Lizzie McGuire sa Disney Channel diri sa akong sala... wa pa gani koy panutbrush nag hagok na akong lubot... unsa ba diay to nga sa ka hinanok nakong katog, gipadamgo bitaw ko ni lolo... sa 15 ka tuig sukad siya namatay wa jud ko magdamgo ana niya..


di kaha ka matarantar nga gi kasab-an man kaha ko sa akong damgo.. ana siya, "ngano wa man ko nimo bisitaa nga didto kaman ug manila!?" naka ingon kog, "ha? manila?" (ang explanation ni mama kai pag uli nako sa ormoc gikan manila wa daw ko mo bisita niya sa menteryo)

nya perting hilak nako sa damgo ni ingon ko niya, "o lagi, mobista lagi ko, Lo, mo anha lagi ko!"

hageeeeee... nanlimbawt jud akong balhibo kai ni ingon bitaw na siya..."gi adto man tika didto ila ka Tita Coro nimo unya natulog paman ka... wa nalang tika samoka kai maayo na nimong kahinanok, nag tan-aw raman ko nimo."

tabanga!!!!!

nakatawag jud ko ni mama ug alas doce kapin gabie kai nahadlok bitaw ko... ingon si mama nga dapat mag pa misa ko nya mangadje ko para sa kalag ni Lolo... permi baya ko mangadje kada gabie kung di lang ko makatog ug kalit pareho gabie.

pinangga man kaau ko sa akong lolo kai nahinumdom ko kaniadto nga bata pako, mo layas unta ko pero ingon siya mo kuyug jud diay nako.. ug nasuko siya pag maayo sa akong ginikanan ngano daw molayas ko! ingon pod ako yaya nga mangisog jud to si lolo kog maghinilak ko anang kaligoon bitaw ko... kai basin daw gi unsa nako sa akong yaya! hala noh!

makamingaw pod si lolo oi, kay mao jud to siya mo laban nako ug awayon ko adtong bata pako.. pero kahibaw ko nga kung asa sya karon malipayon siya.. nagparamdam ra tingale jud to abe wa naman nako siya adtoa sa menteryo.



ang nakakuyaw pa gyud kai ni text ko ni Manoy Mark nga tua sa Manila nag review para sa bar exams ug ako siya gi storyahan about sa damgo ko, unya mi ingon bitaw na siya nga hasta siya nag damgo pagkahapon pero nag smile daw si lolo sa iyang damgo.

\m/ai

You Might Also Like

2 comments

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images