the return of the creamy carbonara

5:41 AM



haaaaaaaayyy.. sabado na gyud! (ngiga gud!).. mao nga nagluto napod kog fettucine carbonara (labon naa pa'y sobra sa ingredients diri).. ug pagkalami naba lang gyud sa akong panihapon... (+) extra mushrooms, (+) lots and lots of bacon..

mao na tingale ni ang pinaka creeeeamy sa tanan nako nga naluto...



sa iyang ka creamy murag lu-od na gud tan-awon...

pero sus, unang hungit palang gyud.. mura nakog gibayaw sa kalangitan.. ako nalang mag sige ug dayeg aning ako mga linuto kai kinsa paman diay mo suwat ug review nga ako raman ang mokaon!... aw kung kaantigo palang ako yaya mag internet, ako gyud dayon siya galgalon nga pahimoon ug blog.

mmm... kalami.

\m/ai





You Might Also Like

1 comments

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images